Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Рега М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Рега М. Г. 
Управління маркетинговою діяльністю підприємства готельно-ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / М. Г. Рега // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2014_1_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.394 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Стегура Е. С. 
Роль та методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі [Електронний ресурс] / Е. С. Стегура, М. Г. Рега // Економіка та держава. - 2015. - № 5. - С. 107-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_5_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 117.118 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Рега М. Г. 
Соціально-економічна орієнтація розвитку підприємств туризму [Електронний ресурс] / М. Г. Рега // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 2. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2016_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.607 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Рега М. Г. 
Перспективи розвитку рекламної діяльності на ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / М. Г. Рега // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(3). - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6(3)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 483.26 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Рега М. Г. 
Роль сучасної концепції маркетингу в умовах економічної кризи [Електронний ресурс] / М. Г. Рега // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 7(2). - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_7(2)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.391 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Рега М. Г. 
Роль та значення маркетингової діяльності в організації туризму та відпочинку [Електронний ресурс] / М. Г. Рега // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 5(3). - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_5(3)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.94 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Рега М. Г. 
Перспективи розвитку бізнес-планування в готельному і ресторанному господарстві [Електронний ресурс] / М. Г. Рега // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 2(4). - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2(4)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.579 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Рега М. Г. 
Тенденції та перспективи розвитку управління підприємствами туристичної сфери в сучасному ринковому середовищі [Електронний ресурс] / М. Г. Рега // Молодий вчений. - 2015. - № 5(2). - С. 72-75 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_5(2)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 137.756 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Воротіна Л. І. 
Кластерна модель антикризового управління підприємствами туристичної сфери [Електронний ресурс] / Л. І. Воротіна, М. Г. Рега // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2012. - Вип. 27(1). - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2012_27(1)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 77.269 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Рега М. Г. 
Становлення та розвиток маркетингу в туристичній сфері [Електронний ресурс] / М. Г. Рега // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(1). - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(1)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 468.03 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського